środa, 23 października 2013

relaks dla stóp

zbierałam się od 14 by coś dla Was skrobnąć

dziś miałam ochotę na odrobinkę relaksu, wlałam więc gorącej wody dolałam ulubionego płynu do kąpieli do miseczki i postanowiłam zrobić porządną kąpiel moim stopkom. 
luuuubie to, lubie unoszący się zapach żelu po pokoju, gorąca woda to jest to :)


czego używam w trakcie i po kąpieli ?


w trakcie: 
peeling by złuszczyć naskórek i sprawić by stopki były gładkie i przyjemne w dotyku, by usunąć zrogowacenia też 
ja mam w chwili obecnej i używam go do twarzy, całego ciała jak i stopek 

1. Synergen, Soft - Peeling (Peeling do twarzy dla skóry wrażliwej) dostępny w Rossmanie - 3,99 w promocji :-)

po:

zwykła najzwyklejsza 

2. maść z witaminą A zakupiona w aptece za ok. 3zł + piękne grube skarpeciory 

by stopki się regenerowały i były ładnie nawilżone


a Wy praktykujecie taki rytułał ? co Was odpręża i relaksuje ?


bajo ;*

3 komentarze:

  1. Ach, jak ja bym chciała teraz coś takiego zafundować stopom <3 a tu nauka czeka.. :D W sumie można by to jakoś połączyć ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze mozna, miseczka pod biureczko i jedziemy z tym koksikiem :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń