poniedziałek, 14 października 2013

RECENZJA: Eva Natura, Herbal Garden, Krem intensywnie nawilżający, kojąco - łagodzący






witajcie
przychodzę dzisiaj z opinią na temat kremu z Eva Natura :)
poszukiwałam kiedyś dobrego, taniego kremu który będzie służył mi jako nawilżacz za równo na dzień [+pod podkład/krem BB] jak i na noc
i znalazłam właśnie ten kremik. wtedy kosztował on 7,99zł za pojemność 50ml
uważam, że kusząca cena za tak dużą pojemność

pudełeczko wygląda tak (niestety nie znalazłam zdjęcia samego kremiku )
co o nim sądze? 

+ tak jak wspomniałam cena
+ bardzo wydajny
+ lekka i dobrze rozprowadzająca się konsystencja
+ łagodził zaczerwienie skóry, świąd wszelkie dolegliwości skórne dzięki Melisie 
+ dobrze nawilżał i pozostawiał skóre w dobrej kondycji 
+ ciekawa grafika
+ delikatny zapach 
+ przyjemnie chłodził buźke
+ nadawał się też do nawilżenia dłoni
+ doskonały pod podkład



minusów brak:)


teraz szukam dobrego produktu do mycia twarzy i kremu do rąk. 
niedługo pochwalę się Wam co udało mi się upolować

buziak ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz