piątek, 18 października 2013

olejek rycynowy

witam kochane

mam dużo cytryn w domu i postanowiłam je wykorzystać do maseczki do włosów z olejku rycynowego. 
olejek zakupicie w aptece w okolicy 2-5zł zależy w jakiej aptece i jakiej marki :-)
olejek rycynowy używam też na skórki i paznokcie 
świetny zamiennik drogich oliwek czy kosmetyków pielęgnacyjnych dostępnych w drogeriach
*na skórki jest też dobra zwykła oliwka dla dzieci - także do nawilżania ciała - ja zazwyczaj dodaje kilka kropel do kąpieli bo jestem szczęśliwą posiadaczką wanny - szybki sposób na natłuszczenie i nawilżenie skóry i całego ciała - najczęściej stosuje takie mega nawilżenie w okresie jesienno-zimowym 
polecam efekt gładkiej i delikatnej skórki jak u niemowląt :)



wracam do maski z olejku:
 
  1. 2 żółtka
  2. 2łyżki oleju rycynowego 
  3. sok z cytryny *połówka* 



jutro akcja regeneracja moich włosów - taką maskę będę fundować moim włosom co tydzień/ 2 tygodnie
zauważyłam, że moje włosy zaczynają przetłuszczać się jak nigdy dotąd czyli u nasady :( 


podsumowując polecam wykorzystanie olejku rycynowego i oliwki dla dzieci 


buzia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz